Krásné prostírání z přírodního materiálu - mořské trávy - s lemem ve...
Krásné prostírání z přírodního materiálu - juty - se zajímavým černým...
Krásná skleněná váza s růžovým nádechem pro dokonalé doladění Vašeho...
Tradiční velikonoční kraslice z kachních vajec zdobené madeirovou...
Tradiční velikonoční kraslice z kachních vajec zdobené madeirovou...
Krásná drátěná ošatka v jednoduchém severském stylu. Černá barva dodává...
Krásná drátěná ošatka v jednoduchém severském stylu. Černá barva dodává...
Krásný drátěný koš v jednoduchém severském stylu. Černá barva dodává...
Krásná salátová mísa v chladné bílé barvě s patinou z kolekce Friso...
Jemná miska v chladné bílé barvě s patinou z kolekce Friso značky Costa...
Jemná miska v chladné bílé barvě s patinou z kolekce Friso značky Costa...
Jemný dezertní talíř v chladné bílé barvě s patinou z dílny portugalské...
Při objednávce nad 2 000 Kč (včetně DPH) doprava zdarma!
Váš balíček přepravci předáme do 3 pracovních dnů (obvykle hned druhý den) a o jeho odeslání Vás budeme informovat e-mailem, ve kterém najdete i sledovací číslo Vaší zásilky.
Doporučujeme vyplnit adresu doručení, na které budete k zastižení během pracovního dne v rozmezí 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za Vaši zásilku můžete v případě zvolení platby Dobírkou zaplatit kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a způsobu zaplacení se tak rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle +420 602 332 991.
Více informací o postupu při reklamaci najdete v sekci “Postup při reklamaci”.
Při objednávce nad 1 000 Kč (včetně DPH) doprava zdarma!
Cena dopravy: 65 Kč
Příplatek za platbu dobírkou je 35 Kč.
POZOR: Tato služba se týká pouze balíků do 5kg! V případě, že zabalený balík přesáhne hmotnost 5kg, budeme Vás kontaktovat pro volbu náhradního typu dopravy (viz uvedené možnosti). Děkujeme za pochopení!
Zásilka bude doručena na Vámi zvolené výdejní místo do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem. Zboží zasíláme do 3 pracovních dnů (obvykle hned druhý den). Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, budete informování SMS nebo e-mailem. Standardní doba uložení zásilky na výdejním místě je 7 dnů.
Doporučujeme Vám překontrolovat zásilku ještě na výdejním místě a pokud jeví známky poškození, otevřít ji a ověřit stav zboží uvnitř. V případě, že zjistíte poškození zásilky, neprodleně nás, prosím, informujte e-mailem nebo telefonicky! (Nejpozději následující pracovní den.)
Víte, že nevyzvednutí zásilky na dobírku je porušením kupní smlouvy?! Náklady spojené s dopravou musíme uhradit tak jako tak a pro malý e-shop jsou nevyzvednuté zásilky velký problém. Pomozte nám šetřit náklady i přírodu a svůj nákup si, prosím, dobře rozmyslete. V případě nevyzvednutí zásilky zaslané na dobírku nebude tato forma platby při dalším nákupu umožněna. Děkujeme za pochopení!
Více informací o postupu při reklamaci najdete v sekci “Postup při reklamaci”.
Svou objednávku si můžete vyzvednout osobně.
Adresa
Areál Tvrz Kunratice
Golčova 1/2
Praha - Kunratice
148 00
Otevírací doba
Pouze po předchozí dohodě v pondělí 9:00-13:00
Platba je možná pouze v hotovosti!
Snadno u nás zaparkujete! Přímo v areálu Tvrze Kunratice je pro Vás k dispozici dostatek bezplatných parkovacích míst. Další možnosti bezplatného parkování jsou na hlavní ulici před tvrzí (K Libuši) či ve vedlejší ulici (Za parkem).
Přijet k nám můžete i hromadnou dopravou! Zastávka Kunratická škola se nachází přímo před Tvrzí Kunratice.
Linka č. 193 – z Modřan nebo Opatova (příp. Hájů)
Linka č. 165 – z Vršovic (přes Pankrác, Budějovickou)
Linka č. 203 – z Roztyl nebo Hájů (příp. Budějovické)
Těšíme se na Vaší návštěvu!
Zásilka je doručena obvykle do 72 hodin. O odeslání zboží budete informováni e-mailem, ve kterém najdete i sledovací číslo Vaší zásilky. Zboží odsíláme do 3 pracovních dnů (obvykle hned druhý den).
Doporučujeme vyplnit adresu doručení, na které budete k zastižení během pracovního dne v rozmezí: 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy.
Dobírka je v případě doručení na Slovensko přepočítávána na Eura přímo dopravcem podle aktuálního denního kurzu. Daňový doklad vystavujeme v Kč.
Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle +420 602 332 991.
Více informací o postupu při reklamaci najdete v sekci “Postup při reklamaci”.
Cena dopravy: 95 Kč
Příplatek za platbu dobírkou je 35 Kč.
POZOR: Tato služba se týká pouze balíků do 5kg! V případě, že zabalený balík přesáhne hmotnost 5kg, budeme Vás kontaktovat pro volbu náhradního typu dopravy (viz uvedené možnosti). Děkujeme za pochopení!
Zásilka bude doručena na Vámi zvolené výdejní místo do 7 dnů od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem. Zboží zasíláme do 3 pracovních dnů (obvykle hned druhý den). Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, budete informování SMS nebo e-mailem. Standardní doba uložení zásilky na výdejním místě je 7 dnů.
Doporučujeme Vám překontrolovat zásilku ještě na výdejním místě a pokud jeví známky poškození, otevřít ji a ověřit stav zboží uvnitř. V případě, že zjistíte poškození zásilky, neprodleně nás, prosím, informujte telefonicky nebo e-mailem! (Nejpozději následující pracovní den.)
Více informací o postupu při reklamaci najdete v sekci “Postup při reklamaci”.
V Praze dne 09.01.2021