Dodání a dopravci

PPL a Česká Pošta (Česká republika)

Při objednávce nad 2 500 Kč (včetně DPH) doprava zdarma!

105 Kč
135 Kč

Cena dopravy:

  • PPL
  • Česká pošta

Příplatek za platbu dobírkou je v obou případech 35 Kč!

Zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem. Zboží zasíláme do 3 pracovních dnů (obvykle hned druhý den).

Doporučujeme vyplnit adresu doručení, na které budete k zastižení během pracovního dne v rozmezí: 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilku dodanou přepravní společností PPL je možno zaplatit kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle +420 602 332 991.

Více informací o postupu při reklamaci najdete v sekci “Postup při reklamaci”.

Zásilkovna (Česká republika)

Při objednávce nad 2 500 Kč (včetně DPH) doprava zdarma!

Cena dopravy: 65 Kč

Příplatek za platbu dobírkou je 15 Kč.

POZOR: Tato služba se týká pouze balíků do 5kg! V případě, že zabalený balík přesáhne hmotnost 5kg, budeme Vás kontaktovat pro volbu náhradního typu dopravy (viz uvedené možnosti). Děkujeme za pochopení!

Zásilka bude doručena na Vámi zvolené výdejní místo do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem. Zboží zasíláme do 3 pracovních dnů (obvykle hned druhý den). Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, budete informování SMS nebo e-mailem. Standardní doba uložení zásilky na výdejním místě je 7 dnů.

Doporučujeme Vám překontrolovat zásilku ještě na výdejním místě a pokud jeví známky poškození, otevřít ji a ověřit stav zboží uvnitř. V případě, že zjistíte poškození zásilky, neprodleně nás, prosím, informujte e-mailem nebo telefonicky! (Nejpozději následující pracovní den.)

Více informací o postupu při reklamaci najdete v sekci “Postup při reklamaci”.

Osobní odběr (Praha – Kunratice)

Svou objednávku si můžete vyzvednout osobně v našem obchodě.

Adresa
Areál Tvrz Kunratice
Golčova 1/2
Praha - Kunratice
148 00

Otevírací doba
Pondělí - Pátek
10:00 - 18:00

V obchodě můžete zaplatit hotově nebo platební kartou (Master Card, Visa, Maestro, Visa electron, V Pay).

Snadno u nás zaparkujete! Přímo v areálu Tvrze Kunratice je pro Vás k dispozici dostatek bezplatných parkovacích míst. Další možnosti bezplatného parkování jsou na hlavní ulici před tvrzí (K Libuši) či ve vedlejší ulici (Za parkem).

Přijet k nám můžete i hromadnou dopravou! Zastávka Kunratická škola se nachází přímo před Tvrzí Kunratice.

Linka č. 193 – z Modřan nebo Opatova (příp. Hájů)
Linka č. 165 – z Vršovic (přes Pankrác, Budějovickou)
Linka č. 203 – z Roztyl nebo Hájů (příp. Budějovické)

Těšíme se na Vaší návštěvu!

PPL (Slovensko)

Cena dopravy: 320 Kč.

Příplatek za platbu dobírkou je 40 Kč.

Zásilka je doručena obvykle do 72 hodin. O odeslání zboží budete informováni e-mailem. Zboží odsíláme do 3 pracovních dnů (obvykle hned druhý den).

Doporučujeme vyplnit adresu doručení, na které budete k zastižení během pracovního dne v rozmezí: 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy.

Dobírka je v případě doručení na Slovensko přepočítávána na Eura přímo společností PPL podle aktuálního denního kurzu. Daňový doklad vystavujeme v Kč.

Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle +420 602 332 991.

Více informací o postupu při reklamaci najdete v sekci “Postup při reklamaci”.

Zásilkovna (Slovensko)

Cena dopravy: 95 Kč

Příplatek za platbu dobírkou je 15 Kč.

POZOR: Tato služba se týká pouze balíků do 5kg! V případě, že zabalený balík přesáhne hmotnost 5kg, budeme Vás kontaktovat pro volbu náhradního typu dopravy (viz uvedené možnosti). Děkujeme za pochopení!

Zásilka bude doručena na Vámi zvolené výdejní místo do 7 dnů od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem. Zboží zasíláme do 3 pracovních dnů (obvykle hned druhý den). Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, budete informování SMS nebo e-mailem. Standardní doba uložení zásilky na výdejním místě je 7 dnů.

Doporučujeme Vám překontrolovat zásilku ještě na výdejním místě a pokud jeví známky poškození, otevřít ji a ověřit stav zboží uvnitř. V případě, že zjistíte poškození zásilky, neprodleně nás, prosím, informujte telefonicky nebo e-mailem! (Nejpozději následující pracovní den.)

Více informací o postupu při reklamaci najdete v sekci “Postup při reklamaci”.

V Praze dne 30.05.2018