Novinky

Reklamační řád

Velmi nám záleží na tom, abyste byli s našimi službami a produkty spokojení! Pokud s vaší zásilkou není cokoliv v pořádku, uděláme maximum pro to, abychom situaci napravili! Zároveň vás laskavě žádáme o vaši součinnost při řešení vzniklých potíží. Jak v jednotlivých situacích postupovat, abychom mohli zajistit maximální rychlost vyřízení vaší reklamace, najdete níže.

Poškozená krabice

Při přebírání zásilky se, prosím, ujistěte, že krabice není zvenčí poškozená. Pokud najdete výrazné poškození, balík od dopravce nepřebírejte a trvejte na sepsání Zápisu o škodě. Pokud najdete lehké poškození a nejste si jistí, zásilku otevřete a překotrolujte obsah ještě v přítomnosti dopravce. V obou případech nás, prosím, do druhého pracovního dne informujte telefonicky nebo e-mailem, abychom mohli situaci rychle vyřešit.

Něco se cestou rozbilo?

Pokud je krabice v pořádku a přesto jste v ní našli poškozené zboží, prosím, nevyhazujte krabici, poškozené zboží ani nic z obalového materiálu, který byl uvnitř.

V případě, že vám zásilku dovezlo PPL, Informujte nás, prosím, o poškozeném zboží nejpozději do 2 pracovních dnů e-mailem nebo telefonicky. S dopravcem reklamaci vyřídíme sami a spolu s vámi najdeme nejvhodnější způsob, jak situaci napravit.

Velmi vás zároveň prosíme o pořízení následující fotografické dokumentace, která nám i dopravci pomůže zlepšovat naše služby:

  • Poškozené zboží
  • Výplňový a obalový materiál uvnitř krabice.
  • Samotná krabice zvenčí (tak, aby byl vidět adresní štítek a nálepka "křehké", pokud na krabici byla).

Fotografie nám můžete zaslat na e-mail nebo přímo na náš telefon.

V případě, že Vám zásilku přivezla Česká pošta, nemůžeme, bohužel, reklamaci vyřízovat my. Prosíme vás tedy, abyste se do 2 pracovních dnů obrátili na jakoukoliv pobočku České pošty. S sebou vezměte fakturu, poškozené zboží a krabici s výplňovým materiálem. Ze zkušenosti víme, že jako důkaz postačí doložit fotografie (podobně jako v případě PPL – viz výše), ale konkrétní požadavky vám sdělí na vámi vybrané pobočce. Zároveň nás, prosím, o vzniklé situaci informujte e-mailem nebo telefonicky.

Pokud jste zásilku přebírali v Zásilkovně, pořiďte, prosím, fotografie poškození (stejně jako v případě PPL, viz výše) a informujte nás nejpozději do 2 pracovních dnů. Situaci společně vyřešíme k Vaší spokojenosti! Obalový materiál i poškozené zboží, prosím, uschovejte do konce vyřízení reklamace.

Jakékoliv poškození zboží vinou dopravce nás velmi mrzí a děláme vše pro to, abychom takovým situacím předcházeli. Keramické a skleněné produkty balíme do velkých bublinkových fólií, přelepíme páskou a vložíme do výplňovým materiálem vystlané krabice (případně ještě krabici do krabice). Materiál výplní se liší dle aktuální dostupnosti – velkou část obalového materiálu recyklujeme ze zásilek od našich dodavatelů, abychom tak snížili množství odpadů a podpořili ekologii. Všechny zásilky jsou také opatřeny označením "Křehké".

Chybí něco ve vaší zásilce?

Pokud jste v balíčku nenašli něco z vaší objednávky, moc se omlouváme! Dejte nám, prosím, co nejrychleji vědět e-mailem nebo telefonicky a vzniklou situaci co nejrychleji napravíme zasláním chybějícího zboží. Doprava bude, samozřejmě, na naše náklady.

Zboží neodpovídá vaší objednávce nebo očekávané kvalitě?

Pokud jste v balíčku našli něco jiného, než jste si objednali, moc se omlouváme! Dejte nám, prosím, co nejrychleji vědět a společně situaci vyřešíme k vaší spokojenosti. Berte, prosím, na vědomí, že barvy a vzory na nádobí či textilu se mohou z povahy výroby lehce lišit od obrázku v internetovém obchodě.

Pokud produkt jakostně neodpovídá vaší představě nebo je poškozen (jinak než rozbitím při přepravě), dejte nám, prosím, co nejrychleji vědět e-mailem nebo telefonicky a budeme se snažit společně najít nejvhodnější řešení.

Rozmysleli jste si nákup?

Pokud si svůj nákup rozmyslíte, nic se neděje! Dejte nám co nejrychleji vědět e-mailem nebo telefonicky a objednávku zrušíme. Pokud si nákup rozmyslíte až po převzetí zboží od dopravce, můžete nám ho vrátit a od smlouvy odstoupit do 14 dnů od doručení zboží k vám. V takovém případě je nezbytné vyplnit Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, zboží pečlivě zabalit a zaslat jej společně s podepsaným formulářem zpět na naši adresu Home for Emma, Golčova 1/2, 148 00 Praha – Kunratice (můžete jej i osobně přinést).

Nabízíme Vám také možnost vyzvednutí zásilky kurýrem PPL nebo, pokud Vám bylo zasláno přes Zásilkovnu, jej můžete odnést zpět na výdejní místo. V případě Vašeho zájmu o jednu z těchto služeb nás, prosím, nejprve kontaktujte a my Vám poradíme, co je třeba.

Objevila se na zboží vada v průběhu jeho užívání?

Na veškeré zboží v našem internetovém obchodě se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. (U kosmetických a spotřebních produktů najdete informace o trvanlivosti na konkrétním výrobku.) Pokud se v této době na výrobku projeví vada (která není způsobená běžným opotřebením nebo nesprávnou manipulací), můžete reklamaci uplatnit několika způsoby. Ve všech případech si, prosím, připravte doklad o nákupu (účtenku nebo fakturu, případně výpis z účtu apod.):

  • Osobně v naší kamenné prodejně na adrese Golčova 1/2, 148 00 Praha - Kunratice. Vadné zboží, prosím, vezměte s sebou.
  • E-mailem na adrese obchod@homeforemma.cz. Zašlete nám, prosím, zároveň fotografie vadného zboží.
  • Písemně na adrese Home for Emma, Golčova 1/2, 148 00 Praha – Kunratice.

Kontakty pro všechny uvedené situace
E-mail: obchod@homeforemma.cz
Telefon: 602 332 991 (v pracovní dny 10:00-18:00)
Adresa: Home for Emma, Golčova 1/2, 148 00 Praha

V Praze dne 30.5.2018