Reklamační řád

1. Postup při reklamaci

1.1Při přebírání jakékoliv zásilky od dopravce (Česká pošta, PPL) se přesvědčte, že krabice není poškozená. Najdete-li poškození, zásilku nepřebírejte! S dopravcem sepište zápis o škodě a ihned nás informujte e-mailem nebo telefonicky (nejpozději, prosím, následující pracovní den). Pokud poškozenou zásilku převezmete, důrazně doporučujeme překontrolovat její obsah ještě za přítomnosti dopravce. Pokud tento postup nebude dodržen, nemůžeme poškozené zboží nahradit.

1.2Zásilka byla v pořádku a přesto jste našli rozbité zboží? V takovém případě je nutné uplatnit reklamaci u dopravce a informovat nás neprodleně e-mailem nebo telefonicky! V případě České pošty se do 2 pracovních dnů obraťte na jakoukoliv pobočku! V případě dopravní společnosti PPL kontaktujte do 3 pracovních dnů linku 844 775 775! V obou případech nezapomeňte uchovat balík s veškerým obalovým materiálem i výplněmi pro posouzení!

1.3Pokud je zásilka v pořádku, ale cokoliv v ní chybí, prosím, neprodleně nás telefonicky nebo e-mailem kontaktujte a problém vyřešíme v co nejkratším možném čase!

1.4Stalo se, že doručené zboží neodpovídá tomu, které jste si objednali? Neprodleně nás, prosím, kontaktujte e-mailem nebo telefonicky a situaci vyřešíme! Berte, prosím, na vědomí, že barvy a vzory na nádobí či textilu se mohou z povahy výroby lehce lišit od obrázku v internetovém obchodě.

1.5Na veškeré zboží z našeho internetového obchodu se vztahuje záruční lhůta v délce 24 měsíců. Pokud se na zboží vyskytne v této době vada (která není způsobená nesprávnou manipulací nebo běžným opotřebením), kontaktujte nás e-mailem, osobně či prostřednictvím pošty (doporučeně). My se Vám do 10 pracovních dnů ozveme a situaci vyřešíme! Nezapomeňte uchovat doklad o nákupu!

V Praze dne 20.2.2015